Digitális oktatás 2021

Szülői vélemények a tantermen kívüli TELEKIS digitális oktatásról

1. b

Tisztelt Vezetőség!
Teljes mértékben elégedettek vagyunk. A tanítónők érdemben is sokat foglalkoztak velünk, ránk, szülőkre nem hárult többlet-feladat. Nagyon jó volt, hogy csoportbontásban dolgoztak. Rugalmasak is voltak (pl. nekünk sokáig nem működött a kameránk). Jó volt látni a tanítási módokat is. Külön kiemelem, hogy Ági néni Covid + betegként is megtartotta az órákat, valamint azt, hogy Anett néni kérésre plusz órát, foglalkozást (rajz) tartott az érdeklődőknek (a részvétel nem volt kötelező). A digitális órák jó hangulatúak voltak, kislányunk örömmel ment újra iskolába.
dr. Monostori Szilvia

1. b

Osztályunkban a digitális oktatás gördülékenyen zajlott. Néhány tantárgyból kislétszámú csoportokban dolgozhattak a gyermekek, mely jól átgondolt képesség szerinti differenciálással párosult. Kiemelkedőnek ítélem a gyermekekre való odafigyelést, mentális gondozást, értékelést.
Jákim Regina 

1. b

Azt tapasztaltam, hogy a gyerekek nagyon szerették a digitális oktatást. Mindig olyan feladatokat kaptak, ami változatossá és izgalmassá tette az „itthoni sulit”. Egyébként pedig nagyon jól szervezetten és felépítetten működött a digitális oktatás.
Kovács Apollónia 

1. c

Nagyon meg vagyunk elégedve az online oktatással, köszönhető az a tanár nénik áldozatos munkájának. Észrevehető volt, hogy minden órára ugyanúgy készültek, mintha tantermi oktatás lenne. Környezetünkben senki nem számolt be hasonló színvonalú oktatásról. Nagyon tetszettek a times felületén küldött játékos feladatok is.
Bernhardt Melinda

1. c

Tapasztalataink szerint az osztályunk pedagógusai az online oktatást felkészülten, jól megszervezve, precízen és számos kreatív ötlettel valósították meg. A csoportbontásban történt oktatás különösen szimpatikus volt számunkra, ami nagy könnyebbséget jelentett a tanítás és a tanulás szempontjából is. Az online térben is előre meghatározott szabályok, a csoportoknak jól összeállított órarend, a teams felület megismertetése a gyerekekkel, mind azt eredményezte, hogy gördülékenyen és eredményesen folyt az osztályunk online oktatása.

1. c
3. a

Kedves Tanító nénik!
A 2021. tavaszi online oktatás mindkét osztályban remekül zajlott. A gyerekek önállóan, minden gond nélkül vettek részt, az oktatás pedig a körülményekhez igazodva, flottul ment. Részünkről a házi feladatok meglétének ellenőrzése maradt szinte, és ez nagyon nagy könnyebbség volt az itthoni munkavégzés mellett. Nagyon tetszett az 1/C-ben alkalmazott csoportbontás és az, hogy a csoportok felosztását differenciálásra, fejlesztésre és felzárkóztatásra fordították a tanító nénik, a gyerekek igényei szerint. A körülményekhez képest az idei lezárás egy pozitív élményként maradt meg, ami az oktatást illeti.
Köszönjük! 

1. c

Kedves Tanítók! Kedves Vezetőség!
Köszönjük a digitális oktatás folyamán a sokszínűséget, a tankönyvek feladatai mellett a sok online feladatot, ppt-ket, a türelmet, a sok segítséget. Gyermekem nevében mondhatom, hogy az iskola az online időszakban is izgalmas maradt.
Szűcsné Senkár Szilvia 

1. c

Vegyes érzelmekkel „vártuk” a digitális oktatást. Nem tudtuk elképzelni, hogyan lehet megvalósítani ezt első osztályban. Összességében nagyon pozitív tapasztalatokat szereztünk. Gyermekünk nagyon gyorsan és könnyen megtanulta a Teams használatát. Ehhez a tanító nénik maximális segítséget nyújtottak. Jó ötlet volt a csoportbontás és a megváltozott körülményekhez igazodó új órarend. Az órákat becsülettel és magas szakmai felkészüléssel minden Tanító néni megtartotta. Örömmel követtük mi is, s érdeklődve figyeltük a technikai újdonságokat pl: E-tankönyv, online fejtörők, ppt-k, rejtvények, stb. Gyermekünk mindig érdeklődve, izgatottan várta az újabb órákat, feladatokat. Sok energiát fektettek abba is, hogy a közösséget a „Tóksó” kereteiben együtt tartsák. Csak jót és szépet kaptunk, s így mi is beleláttunk a gyerekek hétköznapjaiba.
Bartha Adrienn 

1. c

Minden tekintetben elégedetten távoztunk az online térből.
Fűsz Anita 

1. c
5. c

Tisztelt Vezetőség!
Gyermekeim otthoni tanulását tanárai nagyon gördülékenyen, tökéletesen levezették! Nekünk nagyon jó tapasztalatokkal zárult ez az időszak!
Köszönjük!
Sulák-Horváth Anna 

2. a

Köszönjük szépen, hogy az online időszakban is megtartották a tanító nénik a tanítási napok strukturáltságát. Órarend szerint, jól követhető módon zajlottak az órák, gyermekem szülői segítség nélkül tudta kezelni a felületet, magától vett részt az órákon, oldotta meg és küldte vissza a feladatokat. Ez annak volt köszönhető, hogy tanári oldalról minden segítséget és támogatást megkapott. Köszönjük szépen Maja néninek és Niki néninek, hogy ebben a rendkívüli helyzetben is helyt álltak és meg tudták őrizni a gyerekek motiváltságát is.
Szerencsés Dóra 

2. a

Tisztelt Vezetőség!
Az otthoni online oktatás nagyon pozitív volt a tavalyi évhez képest. Mivel az osztály 2 új nagyszerű tanítónőt kapott. Nagyon szuperül megoldották az oktatást. Játékos, gördülékeny volt, a gyerekek szépen tanultak! Fejlődés, önállóság jellemezte a 2 hónapos otthoni tanulást.
Köszönettel: Lénárt Noémi 

2. b

Tisztelt Vezetőség!
A tantermen kívüli digitális oktatás tartalmával, minőségével és lebonyolításával teljes mértékben meg voltunk elégedve. Jónak találtuk, hogy a gyerekek alsóban új online órarendet kaptak és a napi 3 online jelenléti óra bőven elegendő volt. Számunkra nagy segítség volt, hogy a gyerekek az online tanórán a tanító nénikkel dolgozták fel a tananyagot. A tanítónők lelkiismeretes munkájuknak köszönhetően a gyerekek ugyanúgy tudtak haladni a tananyaggal, mintha az osztályteremben ültek volna. Ezúton szeretnénk megköszönni a tanító nénik munkáját!
Tisztelettel: Vass Petronella 

2. c

Az online oktatás megkezdése előtt a tanító nénik korrekt felvilágosítást adtak a témáról, megadva a pontos órarendet és a tanítás rendjét. Tetszett, hogy a fő tantárgyakra koncentráltak, de azért a készségtárgyakból is kaptak a gyerekek feladatokat. Napi 3-4 órát tartottak a tanító nénik, ami szerintem a gyerekek számára is kedvező. Örültem, hogy ahol lehetett csoportbontásban tanították a gyerekeket, így fokozva a hatékonyságot. Külön köszönet Anita és Ági néninek, amiért kezdettől fogva azt kérték, hogy a gyerekek önállóan vegyenek részt az órákon és a házi feladatokat is egyedül oldják meg, bíztatva ezzel, hogy mi szülők is el tudjuk látni a munkánkat home offfice-ban napközben és a gyerekek se estek ki az iskolai rutinból.

2. c

Lányom a 2/C osztály tanulója. A digitális oktatásra való átállás zökkenőmentesen zajlott. Gyermekem minden nap önállóan vett részt az online órákon. Szülői segítségre nem volt szüksége. (Olyan volt, mintha az iskolában lett volna.) A tananyaggal ugyanúgy haladtak, mint a jelentléti oktatásban. Nehézségként egyedül a társas kapcsolatok hiányát tudom megemlíteni. A digitális oktatásban a tanároknak köszönhetően nem merült fel probléma. (pl: lemaradás, tananyag megértése, stb.)
Köszönjük Anita néni, Ági néni, Kriszti néni, Kati néni, Niki néni! 

2. c

Becseicsné Ági néni és Bardon Anita tanító néni mindent megtett, hogy gyermekeink az oktatás, nevelés terén mindent megkapjanak. A tárgyi tudás oktatása mellett, a lelki és érzelmi rezzenésekre odafigyelve tanították a gyerekeket. Türelemmel és szeretettel tették mindezt.
Köszönjük az odaadó, figyelmes munkájukat! 

2. c

A digitális oktatás tapasztalatai:
A kislányom a 2/C osztályba jár. Mindkét tanító néni mindig felkészülten, érdekes feladatokkal várta a gyerekeket.
Előnye: Több szabadidőnk volt, sokat tudtunk együtt lenni.
Hátránya: Nagyon sokszor lefagyott a rendszer (hárman használtuk napi szinten a netet) és ez sok bosszúságot okozott.

3. c

Kedves tanító nénik és vezetőség!
Hálásan köszönjük, hogy a digitális oktatás során élvezhettük a tanító nénik jelenlétét és támogatását. Külön köszönet érte, hogy minden elakadásnál vagy nehézségnél azonnali segítséget kaptunk. Óriási hála Rozi néninek, aki minden időpillanatban jelen volt és van. Gyöngyvér nénivel ez időszakban ment az „összeszokás” – csak pozitívan tudunk nyilatkozni. Számunkra nehézséget a minden napos azonnali feltöltés, házi feladat visszacsatolása jelentett, mivel a mi fiúnk még csak most tanulta ebben az intézményben a rendszert, a követelményeket. Ebben is maximális támogatást kaptunk, hála a tanító nénik áldozatos munkájának.
Királyné Kiss Zsuzsanna 

4. a

Nagyon elégedettek voltunk a digitális oktatás színvonalával, a tanítónők felkészültségével, kreativitásával, lelkesedésével. Ebben a kihívásokkal teli élethelyzetben is izgalmasság és érdekessé tették a tanulást a gyermekek számára.
Köszönettel: Godány család 

4. a

A gyerekek szempontjából könnyebb volt, a technikai háttér is jobban működött, mint tavaly. Szülőként viszont ez az oktatási forma rendkívül megterhelő az egyéb kötelezettségek mellett. Tetszett, hogy minden nap volt órája a kisgyereknek, így nem szakadt el a társaktól, tanároktól. A napi rutin sem borult fel. A projektmunkákat a jövőben nem támogatnám, mert ez is a szülőkre ró terheket.
dr. Vékási Enikő 

4.b 

Az online tanítás időszaka problémamentes volt számunkra. Kiszámíthatóság, következetesség jellemezte, teljesíthető elvárásokkal, színes feladatokkal, ppt-kel, nyugodt légkörrel. Gyermekem számára ez az időszak egyáltalán nem maradt rossz élmény.
Köszönjük szépen a 4/B osztály tanítóinak!
Szűcsné Senkár Szilvia 

4. b

Tisztelt Vezetőség!
A 2020-as évhez képest, a 2021-es digitális oktatás sokkal eredményesebbnek és hatékonyabbnak tűnt szülői szemmel. A gyerekek napi rutinjába több online oktatás került be, így a szülőknek is kevesebb feladatuk volt. Azzal, hogy órán ellenőrizték a feladatokat, nagy terhet vettek le a szülők válláról. Köszönetet szeretnék mondani a tanító nénik odaadó, felelősségteljes munkájáért! Köszönet az iskola vezetőségnek is, hogy a digitális oktatáshoz szükséges Teams programot elérhetővé tették a tanulók számára!
Üdvözlettel: Szabó Ildikó 

Tisztelt Vezetőség!
Hálásan köszönöm fiam valamennyi Pedagógusának a támogató hozzáállást az online oktatás során. Szerencsés helyzetben voltam, mert nyomon tudtam követni az órákat, ezáltal segíteni is tudtam gyermekek otthoni munkáját. Abban szeretnénk segítséget kérni a későbbiekben, ha volna rá lehetőség, hogy matematika tantárgyból a gyermek valódi tudása tükröződjön az érdemjegyben. Sajnos elég sok buktatója van az online oktatásnak, számonkéréseknek, feladatok beküldésének. A technikai problémák okozta tévedések miatt ne veszítsen pontot a diák, mert az nem a tudása. Sajnos az ügyetlenségből, esetlegesen rendszerhibából fordult elő.
Köszönöm szépen!
Horváth Eszter 

6. a

A digitális oktatás tapasztalata:
A Wifi nem mindig működött, mert gyenge a minősége. Mikrofon, hang sem működött jól, de egy új mikrofonnal ez korrigálódott. A távoktatásban a történelem és a matematika nehéz. Néha sok volt a házi feladat. A pedagógusok mindent megtettek, azért hogy a gyerekek el tudják sajátítani az anyagot, de vannak olyan gyerekek, akiknek az iskolai oktatás a jobb.
Bálint János 

6. c

Tisztelt Vezetőség!
Fontosnak tartom, hogy ilyen nehéz időszakban pozitív, elismerő gondolatokkal is találkozzanak. Mi maximálisan elégedettek vagyunk a digitális oktatás időszakával. Tanáraink (úgy, hogy tudom, nekik is van gyermekük, akiknek ugyanazon időben, ugyanúgy digitálisan tanulniuk kellett) kihozták a legtöbbet az órákból és a gyerekekből is. Külön kiemelném Csordás Katalint, Pauska Pétert, Cseke Lászlónét, Fűsz Anitát. És persze az osztályfőnököt Kovácsné Jakubovich Krisztinát, aki időt szánt a beszélgetésekre és a gyerekek lelkivilágára. Sajnálom, hogy bontják az osztályt, amit megértek, de kicsit szomorú is ez nekünk.
Köszönet a tanárainknak!
Méder Henriett 

7. d

Kedves Vezetőség!
A tavalyi évhez képest az oktatás sokkal hatékonyabbnak bizonyult. A tanulók sokkal többet foglalkoztak a tanulással. Köszönet az összes tanárnak!
Tisztelettel: Szabó Ildikó 

8. d

Tisztelt Tagintézmény-vezető!
Minden elismerésem a munkájukhoz. A 8/D-t tanító pedagógusokról tudok nyilatkozni. Sok ismerőssel beszélgettem az elmúlt időszakban és meglepetten tapasztaltam, hogy más iskolákban órák maradtak el. Biztos vagyok benne, hogy Önöknek is nagyon nehéz volt és a gyereknek is, de az hogy nem maradt ki tananyag, az dicséretre méltó! Volt alkalmam több órát hallani, hallgatni. Felnőtt fejjel is élveztem. Az információ átadás mindig figyelemfelkeltő volt és egyáltalán nem volt leterhelő. A tavalyi online oktatáshoz képest mindenki fejlődött. Nem szeretnék senkit kiemelni, mert nem tudok negatív példát mondani. Nagy gratulációm Önöknek, hogy ismét bebizonyították, Önöknek tényleg a gyermek a fontos. Külön köszönöm Cili néninek, hogy bármikor fordulhattunk hozzá, mindig segített minden családnak bármilyen problémában. Ebben a helyzetben az empátia volt a legfontosabb. A 8/D megkapta tőle.
Nagyon köszönjük! 

8. d

Tisztelt Vezetőség!
Részünkről maximálisan elégedettek voltunk az online oktatással. A Teleki tanárait elismerés illeti, hogy viszonylag gyorsan és gördülékenyen átálltak ebben a nem egyszerű helyzetben. Az órák minősége és számonkérések gyakorisága is azt mutatta, hogy az intézmény igyekszik tartani a megszokott színvonalat. Ismeretségi körünkből hallva az információkat az online oktatásról, más iskolákban közel sem ilyen összeszedett rendszerben zajlott az oktatás. Gyermekem szerint minden OKÉ volt, én pedig köszönöm az igyekezetet, amit kortól, nemtől, informatikai tapasztalatoktól függetlenül minden pedagógustól érzékeltünk.
Jó egészséget kívánok Önöknek!
Stáczer Lívia 

További észrevételek név nélkül

Tisztelt Vezetőség! 

A tantermen kívüli digitális oktatás zökkenőmentesen zajlott, a tanítónők mindent megtettek a zavartalan átállás érdekében.  

Digitális oktatás tapasztalatai:

Az online tanórák jó hangulatúak voltak, a gyermekem örömmel vett részt rajtuk. A Learning Apps-os feladatokat szívesen oldotta meg, mintha játék lett volna. Köszönjük a tanároknak, hogy a nehézségek ellenére is, sikeresen megtartották az órákat. Nagyon tetszett, hogy még az online órákat is próbálták színesebbé, érdekesebbé tenni a tanárok, különböző videókkal, vetítésekkel. Köszönjük!

Köszönjük a tanítónőknek,

hogy ennyire lelkiismeretesen és professzionálisan tartották meg az órákat a 2/C-ben! Lehet, hogy a digitális oktatás kevésbé hatékony, mint a tantermi, de annál mindenképpen sokkal jobb, mint amikor a fiunknak például hiányzáskor egyedül kell otthon a kiadott feladatokat megoldania. Ha volt digitális óra, akkor volt napirend, fel kellett időben kelni, rendet rakni, az órákra felkészülni, ott viselkedni. Sokkal motiváltabb volt ilyenkor a fiunk, hogy haladjon az anyaggal, és megoldja a házifeladatokat. 

A második fordulós online

oktatás (márciustól májusig) előnye, hogy sokkal jobban volt megszervezve. Az hogy minden nap órarend szerint volt oktatás nem zökkentette ki annyira a gyerekeket a mindennapi rutinból. Szükséges volt, hogy minden óra meg legyen tartva, mert a gyerekeknek sokat segített a tanári magyarázó szöveg elsősorban azoknál a tantárgyaknál, ahol a szülő kevésbé tud segíteni, főleg fizika, kémia, matematika. Amit hátrányként említenék, az az, hogy a feladatok (házi feladat, beszámolók, dolgozatok) beadásával kapcsolatban kevésbé voltak toleránsak. A technika időnként –elég gyakran- megviccelt bennünket és mindig akkor, amikor a legfontosabb lett volna. Például a matematika dolgozatok beadásánál a 3 percenkénti késés után 1 pont levonás nekem kicsit igazságtalannak tűnt úgy, hogy sokszor nem a gyereken múlott az, hogy a dolgozat időben visszaküldésre kerüljön. Ez nem kis idegességgel járt. Sokszor csak már későn este lehetett feltölteni a házi feladatokat, mert az internet kapcsolat akkor volt kevésbé leterhelve. Az online oktatás révén a gyerekek szinte napi 10 órákat ültek kisebb megszakításokkal a számítógép előtt, ami azért elég fárasztó és kimerítő volt számukra.

Pozitívumok:

Órák előtt pontosan és időben megtudtuk, milyen könyveket kell előkészíteni. Az órák pontosan kezdődtek és fejeződtek be. Minden óra tökéletesen fel volt építve és a kislányom figyelmét végig lekötötték.
Negatívumok:
Leckéket nem egy helyen lehetett megtalálni. 

Tisztelt Vezetőség!

Korábban már megadtuk visszajelzésünket, melyben megköszöntük gyermekünk tanítóinak áldozatos és professzionális munkájukat ebben a példa nélküli nagyon nehéz időszakban. Szorgalmazzuk, hogy az iskola vezetősége más esetekben is kérdezze meg hasonló módon a szülőket, hogy minden tevékenységükben figyelembe tudják venni a gyermekek és szüleik érdekeit.
Üdvözlettel és köszönettel: szülők 

Az online oktatás megfelelő volt!

Többnyire elégedettek voltunk az online oktatás során a tanárok hozzáállásával, felkészültségével. Sajnos előfordult, hogy rövidebb órát tartott egy-egy tanár, vagy elmaradt az óra. Reméljük, hogy ez nem jelent majd lemaradást a gyerekeknél.

Dicséret illeti 

az összes pedagógust, aki részt vett az online oktatásban, nagyfokú rugalmasságról téve tanúbizonyságot. Az internet adta lehetőségeket kihasználva élményközpontú oktatásban részesítették a diákokat. A gyermekek igényeihez igazodva tudták tartani a tanrendet. A személyes kapcsolatokat azonban ezzel nem lehet helyettesíteni, hiszen a nem verbális kommunikáció rengeteg plusz információval szolgál.

A tavalyi és az idei online 

oktatás közül, véleményem szerint az idei jobban sikerült –már ami az órarend szerinti menetrendet illeti. Ez így jó volt, hogy minden óra a jelenléti oktatás menete szerint volt megtartva. Még a torna órák is!

Szerintem a helyzethez képest 

minden rendben zajlott. Mind a pedagógusok, mind a gyerekek megtették a tőlük telhetőt.

Mindent rendben találtunk.

A körülményekhez képest mind a tanárok, mind a diákok jól megoldották a helyzetet.

Észrevétel:

- szerettük az online oktatást, a reggeli készülődés és a buszozás elkerülése miatt
- valamint itthon nem kellett maszkot hordani órán
Negatívum:
- több házifeladatot kaptak, internet akadozása miatt nagyobb tolerancia legyen. 

Tisztelettel köszönjük

a pedagógusok áldozatos munkáját, megértését és türelmét, mellyel a digitális oktatás időszakában segítették gyermekünk tanulmányi munkáját. Különösen hálásak vagyunk azért a színvonalas felkészítő munkáért, amelynek köszönhetően felvételt nyert az általa leginkább vágyott gimnáziumi szakra.  

A 2020. márciusban 

folytatott tantermen kívüli digitális oktatáshoz képest a 2021. márc-május időszak közötti online oktatás sokkal rugalmasabb és gyerekcentrikusabb volt. Köszönettel!

Megfelelő volt az online oktatás. 

A tanárok jól leadták az órát, de a gyermekem az iskolában jobban szereti a tanórákat.

Tisztelt Tanárnő!

A digitális oktatás színvonalával elégedett voltam. Köszönet a tanító néniknek.

Köszönjük a tanító nénik 

odaadó, kitartó, lelkiismeretes munkáját a digitális oktatás alatt, valamint az azt követő néhány hétben! Hálásak vagyunk érte!

A gyerekek örültek az otthoni tanulásnak!

A fertőzés terjedésének megakadályozása miatt fontos volt a gyerekeknek itthon maradni. A maradék 5 hetet is maradhattak volna!

Összeszedettnek, megfelelőnek 

találtam az online oktatást. Köszönet a tanítóknak!

A digitális oktatás jól működött!

A  pedagógusok maximálisan odafigyeltek a gyerekekre, mi úgy éreztük, hogy minden tőlük telhetőt megtettek. Köszönjük a kedvességüket, kitartásukat, szakmai hozzáértésüket! Az alsó és a felső tagozaton egyaránt.

Mi maximálisan meg voltunk elégedve  

az online tanítással. Nagyon jó volt, hogy matekon és olvasáson is több csoport volt. A rajz órának külön örültek a gyerekek. Köszönjük szépen! Viszont szerintünk igenis kell, hogy bejárjanak az iskolába és közösségbe legyenek.

Tisztelt Vezetőség!

A digitális oktatással elégedettek voltunk. Szerintünk nagyon jól helyt álltak a tanító nénik, köszönet nekik! Sokat segített az itthoni szervezésben az előre lefixált órarend, illetve a változások jó kommunikálása. Reméljük nem lesz rá megint szükség, de ha mégis, akkor jó kezekben vannak a gyerekek.

Tantermen kívüli digitális oktatás tapasztalata:

A tavalyi digitális oktatásra mind a gyermekek, mind a pedagógusok építhettek. Zökkenőmentes volt az átállás. Pozitívumként értékeltem, hogy több órát tartottak, ezzel a szülők válláról is több terhet vettek le. Kiemelném, hogy csoportban is tudtak dolgozni egy-egy órán a gyerekek, így ezen a területen szerzett tapasztalataikat, készségüket szinten tudták tartani. Összefoglalóan elégedett voltam a szervezéssel és oktatással, de a jelenléti oktatást csupán néhány hétre képes „helyettesíteni”.

A tantermen kívüli digitális oktatás 

a mi iskolánkban elég jól működött. Az órák nagy része meg volt tartva. Sajnos néha előfordult, hogy az internet itthon valamiért nem működött és volt, hogy pár percet ez miatt késett gyermekem az óra elejéről. Ezt több tanár sem vette figyelembe, noha nem tehettünk róla és ez az óra már hiányzás lett sajnos arra a napra. Ezzel nem igazán értek egyet!! Amúgy is rekordokat döntöttek a gyerekek hiányzások terén tavalyi és idei tanévben is. Tanáraink, osztályfőnökünk mindig megadták a segítséget, ha volt bármiben fennakadásunk. Ezt köszönjük szépen neki ezúton is. A számonkérések is megfelelően működtek a legtöbb tárgy esetében, szerintem ezzel sem volt gond. Azt gondolom ebben a mindenkinek nehéz helyzetben, megpróbált az iskola, a tanárok és a diákok is helytállni és kihozták a legjobbat, amit lehetett! Reméljük, a következő tanév már zökkenőmentesebb lesz mindannyiunknak!

Címünk

SZIGET UTCA 1.                     
8000 SZÉKESFEHÉRVÁR

Elérhetőségek

Email: igazgato@telekisziget.hu
iskola@telekisziget.hu

Telefon: 06-22-504-515
Fax: 06-22-504-515

ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ
IMPRESSZUM

OM azonosító: 

030192

Nyitvatartás
H-P: 07:00-18:00



Website Building Software